MEDISCH CALLCENTER VOOR HUISARTS

Medisch call center

Ons medisch callcenter wordt bemand door een zeer ervaren team van doktersassistenten, triagisten en verpleegkundigen die de rust terugbrengen in uw huisartsenpraktijk. Om zo meer tijd te creëren voor het échte zorgproces in de spreek- en behandelkamer. Het HMCC platform biedt onder meer veilig video-bellen, koppeling met HIS, interne telefonie met kraakheldere en beveiligde VoIP (bellen via het Internet) Zo is het inzetten van externe doktersassistenten, verpleegkundigen, triagisten kinderspel.

Veilige patiëntdata

Met inzet van de laatste VoIP technologie kunnen we een zeer hoge gesprekskwaliteit, maximale veiligheid en 24/7 bereikbaarheid garanderen. Onze VoIP lijnen lopen over een zogenoemde gesloten cloudomgeving, via geografisch gescheiden serverlocaties en wordt data altijd in Nederland veilig opgeslagen. Zo bent u maximaal beschermd tegen eventuele cyberaanvallen en voldoet u aan de wettelijke kaders van de zorgautoriteiten.

Meer weten over mogelijkheden, kosten en eventueel proefdraaien? Neem dan gerust contact met ons op.

Deel case: