Er zijn in de visie van HMCC diverse redenen waarom digitalisering van de zorg onontkoombaar is. Het moge duidelijk zijn dat het realiseren van zowel efficiency als effectiviteit tegelijkertijd, noodzakelijk speerpunten zijn. Dat komt omdat de vergrijzing steeds verder toeneemt. We worden ouder en er komen steeds meer ouderen bij. En ouderen, die hebben vanzelfsprekend zorg nodig.
Gelukkig schrijden de kennis, kunde en inzichten binnen de gezondheidszorg steeds meer voort. De behandelmethoden worden beter. Wel vormt de administratieve verslaglegging door verzorgenden een uitdaging. Zo erg zelfs dat het wel eens lijkt of steeds minder mensen in de zorg willen werken. Ook daar kan digitalisering in de zorgverlening echter uitkomst bieden.
Digitalisering van zorgverlening kent vele gezichten. Wij van HMCC leveren volwaardige patiëntenzorg zowel op locatie als op afstand. Door middel van allerlei vormen van digitale zorg, ontzorgen wij zorgverleners zoals huisartsenposten, klinieken en instellingen.
Wij vergroten o.a. m.b.v. gediplomeerde, medische callcentermedewerkers de bereikbaarheid van organisaties. Tegelijkertijd waarborgen wij dat eenvoudige hulpvragen worden afgevangen. Dat doen we zodanig dat de medische zorgspecialisten binnen uw instelling juist meer persoonlijke aandacht kunnen geven aan de patiënten die dat echt nodig hebben.
Ondanks dat wij omwille van efficiency veelal op afstand van de patiënt werken, daar waar dat mogelijk is, weten onze medewerkers toch steeds de persoonlijke, veilige ondersteuning te geven waar veel patiënten zo naar verlangen.
Voor praktijken, klinieken en instellingen is het uitermate lastig om voldoende bereikbaar te zijn. Tegelijkertijd dient de medische aandacht vooral gegeven te kunnen worden daar waar die daadwerkelijk nodig is. En daar treedt HMCC op als ‘redder in nood’. Wij bestuderen uw medische processen en de in- en outbound die daarbij komt kijken en bedenken een oplossing die uw zorgorganisatie aanzienlijk zal ontlasten. Digitalisering van die zorg speelt daarin een sleutelrol.
Daar waar mogelijk kiezen wij voor automatisering, zonder dat dit ten koste mag gaan van het persoonlijk welbevinden van de patiënt. U zult zien dat uw processen veel effectiever zullen verlopen en u zich kunt richten op de ‘corebusiness’. Door middel van ons VoIP-platform krijgt u toegang tot hoogwaardige communicatietechnieken. En u bespaart nog kosten ook.
Digitalisering van de zorg: dé oplossing voor betere zorgverlening.
Wilt u weten wat wij voor uw praktijk kunnen betekenen? Wilt u ook verbinding maken in de zorg? Wij staan altijd open voor een gesprek! Neem contact met ons op via dit formulier.
"*" geeft vereiste velden aan
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |