Diensten

24/7 Bereikbaar

24 uur per dag, 365 dagen per jaar staan we, via uw eigen praktijknummer, voor u klaar om hulpvragen van uw patiënten/cliënten af te handelen. Uw assistente ‘op afstand’ ziet direct dat een oproep voor uw organisatie bestemd is en beantwoordt deze. U patiënt/cliënt wordt zo snel, vriendelijk, persoonlijk en vakkundig geholpen.

INBOUND

Ondersteuning tijdens praktijkuren door middel van telefonische opvang, opvang van de overflow; (bv. bij in de wacht na 30 sec of in gesprek van de assistent op de praktijk)

Vakantiewaarneming | SpoedlijnBeheer

Ondersteuning tijdens praktijkuren door middel van telefonisch opvang bij vakantie. Op basis van de door de patiënt verstrekte gegevens en aan de hand van de opgestelde richtlijnen en procedures wordt de aard van de hulpvraag geïnventariseerd, waarbij een beoordeling plaats vindt op acute of niet acute hulpvragen.

Medicatieveiligheid

We bieden oplossingen voor het 'vierogenprincipe' bij het toedienen van risicovolle medicatie. Het doel is dat de cliënt het juiste medicijn krijgt op de juiste tijd en in de juiste hoeveelheid. Daarnaast ondersteunen onze verpleegkundige en het aanreiken van medicatie als achterwacht in combinatie met slimme medicijndispensers.

TELEMEDICINE & EHealth

Wij begeleiden patiënten telefonisch en informeren hen over medicijngebruik via apps, facetime, e-mail en sms.

Overige diensten

Overige voorbeelden van onze medische services zijn: Patiënt Support Programma, Zorg op afstand, Gezondheidslijn De persoonlijke benadering in onze programma’s is wat patiënten/cliënten het meest aanspreekt. Onze supportprogramma’s zijn maatwerk. Vraag gerust eens naar de mogelijkheden.

Kwaliteit in dienstverlening heeft bij ons continu de aandacht. Onze doktersassistentes, verpleegkundigen en tandartsassistenten beschikken over ruime kennis en ervaring om uw patiënten/cliënten de zorg te bieden die ze nodig hebben. Ze hebben bovendien naast de reguliere opleiding een opleiding tot triagist gevolgd. Onze verpleegkundigen zijn BIG-geregistreerd.

Meest gestelde vragen

Totaal telefoonverkeer, 24-uur 365 dagen per jaar of alleen tijdens praktijkuren. Opvang van de overflow; (bv. bij ‘in de wacht’ na 30 sec of ‘in gesprek’ van de assistente en afwezigheid van de assistente.  

Doorschakeling kan plaatsvinden via een onderliggend nummer op de centrale of door volledige integratie. Een veilige, stabiele oplossing in de cloud.

De telefonie-oplossing beschikt standaard over een rijke set aan uitgebreide functionaliteit. Zo kun je telefoongesprekken opnemen, videobellen, uitgebreide rapportages automatisch laten opstellen en versturen, een wachtrij met keuzemenu gebruiken (druk 1 voor “SPOED” in de wachtrij), voicemails (Tijdens drukte “Terug Belfunctie”), vast & mobiel integreren.

Medewerkers van HMCC hebben kennis van diverse applicaties en HIS. Zowel van huisarts, zorginstelling als mondzorg.

Doordat we werken in het applicatie/HIS van de praktijk vallen onze telefonische adviezen onder telefonisch consult, vanaf 2019 een regulier ‘kort-consult’ en dus declarabelBij VVT instellingen kunnen onze BIG geregistreerde verpleegkundigen de zorgtijd declareren.

Wij werken met goed opgeleide en ervaren doktersassistenten, verpleegkundigen en tandartsassistenten. We hanteren het protocol en de werkwijze van de klant en de NHG standaard.

/werkwijze

We stellen een script op waarin alle informatie staat die nodig is om gestelde vragen te beantwoorden en hoe te handelen in bepaalde situaties. Verdere communicatie loopt via het beveiligde KPN- Zorgmessenger en via onze applicatie. Toegepast om zo min mogelijk telefonisch contact te hebben, maar toch een directe lijn te behouden.

Eenmalige implementatie kosten (bouw belscript/rapportage/implementatie telefooncentrale), een vast maandbedrag inclusief een aantal meldingen op jaarbasis.

Naast de wekelijkse communicatie zorgt HMCC voor een complete rapportage op maandelijkse basis.  week-/maand-/ kwartaal-/ jaar niveau:

  • # aangeboden gesprekken;
  • # gesprekken beantwoord;
  • % beantwoord;
  • # afgebroken;
  • % afgebroken;
  • % servicelevel;
  • gem. wachttijd;

Betrokken en betrouwbaar

“Wat vindt u de sterke punten van HMCC?”

Dit vroegen we onze klanten. Keer op keer kregen we te horen de grote mate van betrokkenheid, flexibiliteit en kennisniveau van de medewerkers. Of dit nu het management is of de medewerkers, iedereen is begaan met de klant en de opdracht. We weten als geen ander hoe het voor een organisatie is om een dergelijk belangrijk onderdeel van de praktijk uit te besteden.

Centraal zetten van uw cliënt of patiënt heeft onze prioriteit door betere bereikbaarheid en service. Als assistente op afstand brengen we rust in de praktijk of instelling.

Kwaliteit in dienstverlening heeft bij ons de volle aandacht. Onze doktersassistentes hebben veelal naast de reguliere opleiding een opleiding tot triagist gevolgd en onze verpleegkundigen zijn BIG-geregistreerd en beschikken over de kennis en ervaring om cliënten de zorg te geven die ze nodig hebben.

Jazeker, gebaseerd op 2 x 4 weken op basis van een vast bedrag inclusief aantal meldingen. 

Wilt u meer informatie over onze diensten of een offerte aanvragen, dan kunt u telefonisch contact opnemen of onderstaand formulier invullen.

Telefoon: 085 - 27 34 790

Email: info@hmcc.nl

Voor wie:

  • Huisartsenposten
  • Ziekenhuizen
  • Klinieken
  • GGZ-instellingen 
  • VVT-Instellingen 
  • Fysiotherapeuten 
  • Huisartsen 
  • Tandartsen
  • Mondhygiënisten 
  • Apotheken 

Diensten:

  • 24 uur bereikbaarheid
  • inbound
  • vakantiewaarneming
  • Spoedlijnbeheer
  • Telemedicine 
  • E-Health
  • Bereikbaarheid
  • Overflow diensten
  • Klanttevredenheidsonderzoek 
  • Patiënt Support Programma’s

Contactgegevens:

HMCC Medisch Callcenter 
(085) 27  34 790 
Ambachtweg 75
5731 EA Mierlo
info@hmcc.nl

KVK:73421332 

BTW: NL859531478B01

Contactgegevens:

HMCC Medisch Callcenter 
(085) 27  34 790 
Wersakker 33
5731 KD Mierlo
info@hmcc.nl

KVK:73421332 

BTW: NL859531478B01

Close Menu