Werkwijze

HMCC ondersteunt sinds 2004 praktijken, klinieken en instellingen in de bereikbaarheid van hun organisatie. Wij doen dit volgens de NHG-richtlijnen en ons eigen triage-systeem. In dit systeem staat alle, door de opdrachtgever aangeboden, informatie die nodig is om vragen van patiënten en cliënten te beantwoorden. Ook beschrijft het systeem hoe er in bepaalde situaties gehandeld moet worden.

Bij HMCC staat de kwaliteit van de medewerkers centraal. Zij zijn, doordat zij het eerste contact hebben met patiënten/cliënten, namelijk het visitekaartje van de organisaties die wij ondersteunen. Daarom werken we alleen met doktersassistenten, tandartsassistenten en verpleegkundigen die een opleiding hebben gevolgd die naadloos aansluit op uw vakgebied.

Doelstelling

Ons doel is om praktijken, klinieken en instellingen te ontzorgen als het gaat om de bereikbaarheid van de organisatie en het contact met patiënten/cliënten. Wij staan garant voor een optimaal frontoffice waarbij de eigen identiteit van de opdrachtgever gewaarborgd blijft. 

Wij zorgen ervoor dat we patiënten/cliënten efficiënt en effectief te woord staan en op de juist manier verder helpen. 

Bereikbaarheid, snelheid, consistentie, kwaliteit en juistheid van de verstrekte informatie spelen hierbij een grote rol.

Visie

Wij vinden de telefonische bereikbaarheid en het goed, vakkundig en (medisch) verantwoord te woord staan van patiënten/cliënten belangrijke onderdelen van een goede bedrijfsvoering.

Uit onderzoek is gebleken dat patiënten en cliënten de voorkeur geven aan direct telefonisch contact. Hoewel veel praktijken, klinieken en instellingen over de meest uitgebreide communicatiemiddelen beschikken, lukt het nog steeds niet altijd om goed bereikbaar te zijn voor patiënten/cliënten.

Wat de reden hiervoor ook is, wij zorgen ervoor dat uw organisatie altijd telefonisch bereikbaar is. Dankzij onze gediplomeerde en ervaren doktersassistenten, verpleegkundigen en tandartsassistenten ‘op afstand’. Via uw eigen praktijknummer staan zij uw patiënten snel, vriendelijk en vakkundig te woord. Zo heeft u alle tijd en ruimte voor uw patiënt in de behandelkamer.

24 uur per dag, 365 dagen per jaar staan we voor u klaar om hulpvragen van uw patiënten/cliënten af te handelen. U ontvangt een ‘eigen’ telefoonnummer. Uw assistente ‘op afstand’ ziet direct dat een oproep voor uw organisatie bestemd is en beantwoordt deze op persoonlijke en vakkundige wijze.

Wilt u meer informatie over onze diensten of een offerte aanvragen, dan kunt u telefonisch contact opnemen of onderstaand formulier invullen.

Telefoon: 085 - 27 34 790

Email: info@hmcc.nl

Voor wie:

  • Huisartsenposten
  • Ziekenhuizen
  • Klinieken
  • GGZ-instellingen 
  • VVT-Instellingen 
  • Fysiotherapeuten 
  • Huisartsen 
  • Tandartsen
  • Mondhygiënisten 
  • Apotheken 

Diensten:

  • 24 uur bereikbaarheid
  • inbound
  • vakantiewaarneming
  • Spoedlijnbeheer
  • Telemedicine 
  • E-Health
  • Bereikbaarheid
  • Overflow diensten
  • Klanttevredenheidsonderzoek 
  • Patiënt Support Programma’s

Contactgegevens:

HMCC Medisch Callcenter 
(085) 27  34 790 
Ambachtweg 75
5731 EA Mierlo
info@hmcc.nl

KVK:73421332 

BTW: NL859531478B01

Contactgegevens:

HMCC Medisch Callcenter 
(085) 27  34 790 
Wersakker 33
5731 KD Mierlo
info@hmcc.nl

KVK:73421332 

BTW: NL859531478B01

Close Menu