Onze werkwijze

24 uur per dag, 365 dagen per jaar staan we voor u klaar om hulpvragen van uw patiënten/cliënten af te handelen. U ontvangt een ‘eigen’ telefoonnummer. Uw assistente ‘op afstand’ beantwoordt deze op persoonlijke en vakkundige wijze.

Hoe werken we?

HMCC ondersteunt sinds 2004 praktijken, klinieken en instellingen in de bereikbaarheid van hun organisatie. Wij doen dit volgens de NHG-richtlijnen en ons eigen triage-systeem. In dit systeem staat alle, door de opdrachtgever aangeboden, informatie die nodig is om vragen van patiënten en cliënten te beantwoorden. Ook beschrijft het systeem hoe er in bepaalde situaties gehandeld moet worden.

Dit zijn de voordelen

Voor wie?

Semper curabitur ullamcorper posuere nunc sed. Ornare iaculis bibendum malesuada faucibus lacinia porttitor. Pulvinar laoreet sagittis viverra duis. In venenatis sem arcu pretium pharetra at. Lectus viverra dui tellus ornare pharetra.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. 

Nog meer info

Bij HMCC staat de kwaliteit van de medewerkers centraal. Zij zijn, doordat zij het eerste contact hebben met patiënten/cliënten, namelijk het visitekaartje van de organisaties die wij ondersteunen. 

Daarom werken we alleen met doktersassistenten, tandartsassistenten en verpleegkundigen die een opleiding hebben gevolgd die naadloos aansluit op uw vakgebied.

Interesse of vragen?

Wil jij ook verbinding maken in de zorg? Wij staan altijd open voor een gesprek! Neem contact met ons op via dit formulier.