Meest gestelde vragen

Totaal telefoonverkeer, 24-uur 365 dagen per jaar of alleen tijdens praktijkuren. Opvang van de overflow; (bv. bij ‘in de wacht’ na 30 sec of ‘in gesprek’ van de assistente en afwezigheid van de assistente.  

Kwaliteit in dienstverlening heeft bij ons de volle aandacht. Onze doktersassistentes hebben veelal naast de reguliere opleiding een opleiding tot triagist gevolgd en onze verpleegkundigen zijn BIG-geregistreerd en beschikken over de kennis en ervaring om cliënten de zorg te geven die ze nodig hebben.

Doorschakeling kan plaatsvinden via een onderliggend nummer op de centrale of door volledige integratie. Een veilige, stabiele oplossing in de cloud.

De telefonie-oplossing beschikt standaard over een rijke set aan uitgebreide functionaliteit. Zo kun je telefoongesprekken opnemen, videobellen, uitgebreide rapportages automatisch laten opstellen en versturen, een wachtrij met keuzemenu gebruiken (druk 1 voor “SPOED” in de wachtrij), voicemails (Tijdens drukte “Terug Belfunctie”), vast & mobiel integreren.

Medewerkers van HMCC hebben kennis van diverse applicaties en HIS. Zowel van huisarts, zorginstelling als mondzorg.

Doordat we werken in het applicatie/HIS van de praktijk vallen onze telefonische adviezen onder telefonisch consult, vanaf 2019 een regulier ‘kort-consult’ en dus declarabelBij VVT instellingen kunnen onze BIG geregistreerde verpleegkundigen de zorgtijd declareren.

Wij werken met goed opgeleide en ervaren doktersassistenten, verpleegkundigen en tandartsassistenten. We hanteren het protocol en de werkwijze van de klant en de NHG standaard.

/werkwijze

We stellen een script op waarin alle informatie staat die nodig is om gestelde vragen te beantwoorden en hoe te handelen in bepaalde situaties. Verdere communicatie loopt via het beveiligde KPN- Zorgmessenger en via onze applicatie. Toegepast om zo min mogelijk telefonisch contact te hebben, maar toch een directe lijn te behouden.

Eenmalige implementatie kosten (bouw belscript/rapportage/implementatie telefooncentrale), een vast maandbedrag inclusief een aantal meldingen op jaarbasis.

Naast de wekelijkse communicatie zorgt HMCC voor een complete rapportage op maandelijkse basis.  week-/maand-/ kwartaal-/ jaar niveau:

  • # aangeboden gesprekken;
  • # gesprekken beantwoord;
  • % beantwoord;
  • # afgebroken;
  • % afgebroken;
  • % servicelevel;
  • gem. wachttijd;

Betrokken en betrouwbaar

“Wat vindt u de sterke punten van HMCC?”

Dit vroegen we onze klanten. Keer op keer kregen we te horen de grote mate van betrokkenheid, flexibiliteit en kennisniveau van de medewerkers. Of dit nu het management is of de medewerkers, iedereen is begaan met de klant en de opdracht. We weten als geen ander hoe het voor een organisatie is om een dergelijk belangrijk onderdeel van de praktijk uit te besteden.

Jazeker, gebaseerd op 2 x 4 weken op basis van een vast bedrag inclusief aantal meldingen. 

Centraal zetten van uw cliënt of patiënt heeft onze prioriteit door betere bereikbaarheid en service. Als assistente op afstand brengen we rust in de praktijk of instelling.

Wilt u meer informatie over onze diensten of een offerte aanvragen, dan kunt u telefonisch contact opnemen of onderstaand formulier invullen.

Telefoon: 085 - 27 34 790

Email: info@hmcc.nl

Voor wie:

  • Huisartsenposten
  • Ziekenhuizen
  • Klinieken
  • GGZ-instellingen 
  • VVT-Instellingen 
  • Fysiotherapeuten 
  • Huisartsen 
  • Tandartsen
  • Mondhygiënisten 
  • Apotheken 

Diensten:

  • 24 uur bereikbaarheid
  • inbound
  • vakantiewaarneming
  • Spoedlijnbeheer
  • Telemedicine 
  • E-Health
  • Bereikbaarheid
  • Overflow diensten
  • Klanttevredenheidsonderzoek 
  • Patiënt Support Programma’s

Contactgegevens:

HMCC Medisch Callcenter 
(085) 27  34 790 
Ambachtweg 75
5731 EA Mierlo
info@hmcc.nl

KVK:73421332 

BTW: NL859531478B01

Contactgegevens:

HMCC Medisch Callcenter 
(085) 27  34 790 
Wersakker 33
5731 KD Mierlo
info@hmcc.nl

KVK:73421332 

BTW: NL859531478B01

Close Menu